ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΘΕΟ!

 
 
 Όταν θέλεις κάτι πολύ, να το γράφεις σ' ένα γραμματάκι και να το στέλνεις στο Θεό.


 Όμως έξω από το φάκελλο, να γράφεις "γενηθήτω το θέλημά Σου, Κύριε"!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“Η πίστη θα κλονισθεί μέχρι τα θεμέλια. Τα επόμενα χρόνια, θα είναι τα τελευταία και ένδοξα…

ΓΕΡΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΛΑΖΑΡΗΣ: ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΥΜΕΝΑ!

Ο 90% ΤΩΝ ΡΟΥΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ